En Annan Dimension

Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 9 november 2009 02:16

   Tjoho!

 

 

Mitt första inlägg kom visst fortare än jag kunde ana. (haha "ana".. nästan som.. anna.. haha... alltså, Anna! eehh.. ja..) Ni kommer kanske att bli bekant med mina parenteser lite senare. det är nämligen lite mitt signum.


Såå.. Obestämd detta är alltså mitt allra försteli första inlägg. Jag vet inte riktigt vad man skriver i en blogg? alltså vad folk är intresserade av, så det skulle vara till stor hjälp om någon (om nu någon läser?) talade om det eller gav tips och råd. Glad Men mitt huvudsakliga syfte är... att underhålla människor som inte har nåt bättre för sig. :) (eller är det kanske för att jag inte har nåt bättre för mig just precis nu?)


Annars var väl min tanke med hela den här grejen att visa er lite bilder och sånt.. 

 

Ha't gott alla! *vinkar* och sov så gott resten av natten...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bilder
Citat
Film

Vissa inlägg är skyddade, för att det inte ska bli så "stökigt" på sidan. De inläggen innehåller ofta personligare bilder eller texter. Fråga om lösenord om du vill.

Sök i bloggen

Kategorier

Bloggar jag besöker :

Arkiv

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards