En Annan Dimension

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 31 januari 2012 01:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 21 januari 2012 00:15

Jag orkar inte nu, blir nog borta en stund till..


Och jag tror dig

när du säger att det inte är

bekvämt att gå den väg

du vandrar


Jag hör dig, och jag tror på dina ord.

Men då får du också tro på mina;

Det kan bli så mycket bättre, än såhär

 - Anna Sjögren


Hur kunde du bara gå?

Det var aldrig jag som bad dig, du lyssnade på fel röst...

Av Anna - 15 januari 2012 15:30

"Man behöver inte alltid vara stark,

Man får finnas ändå."

 - Uno Svenningson

 

Presentation


Bilder
Citat
Film

Vissa inlägg är skyddade, för att det inte ska bli så "stökigt" på sidan. De inläggen innehåller ofta personligare bilder eller texter. Fråga om lösenord om du vill.

Sök i bloggen

Kategorier

Bloggar jag besöker :

Arkiv

Tidigare år

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards