En Annan Dimension

Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 24 november 2011 01:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
film · Foto · Musik
Av Anna - 8 november 2011 20:32

När läraren går runt och mumlar lite ironiskt för sig själv, då kan jag inte låta bli att omedvetet skriva ner det jag hör. Efteråt skrattade jag medan jag upptäckte vad jag just citerat, helt osammmanhängande! Sånt gillar jag! Haha, jag dör...


"Det är lite grand som att simma runt i ett akvarium. Sånt kan man ju förstås aldrig veta annars, jag har ju aldrig varit i ett akvarium..." - Annika Eiranson


Såhär kan man ju också pryda sina matte böcker och skrivblock...

                Jag menar, vem får för sig att helt plötsligt rita av sitt flickrum där hemma, medan 1800talet flyger förbi framme på tavlan?



(på hotellet i Visby)

Pappa: Det finns ett allrum här, där får alla vara
Lilla Anna: Blev du glad nu?

(jag och mamma garvade ihjäl oss)

Presentation


Bilder
Citat
Film

Vissa inlägg är skyddade, för att det inte ska bli så "stökigt" på sidan. De inläggen innehåller ofta personligare bilder eller texter. Fråga om lösenord om du vill.

Sök i bloggen

Kategorier

Bloggar jag besöker :

Arkiv

Tidigare år

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards