En Annan Dimension

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Jag gav upp för länge sen

Av Anna - 21 januari 2012 00:15

Jag orkar inte nu, blir nog borta en stund till..


Och jag tror dig

när du säger att det inte är

bekvämt att gå den väg

du vandrar


Jag hör dig, och jag tror på dina ord.

Men då får du också tro på mina;

Det kan bli så mycket bättre, än såhär

 - Anna Sjögren


Hur kunde du bara gå?

Det var aldrig jag som bad dig, du lyssnade på fel röst...

 
 
aww

aww

22 januari 2012 22:13

Jaha oj, jag går på samma skola! Vård och omsorg! Du har vi säkert mött varandra :) Skulle vara kul o ses i verkligehten! Kram<3

http://amandawahlgren.blogg.se

 
Emma

Emma

23 januari 2012 22:00

Gompada!! Hör av dig då!!!!! varför svarar du inte på smsen? Jag fyller år i morgon, då måste du ringa mig ju! Du får sjunga en vacker sång.

http://www.emmahanzzon.devote.se

 
Kampentillbaka

Kampentillbaka

27 januari 2012 07:29

Tack, tänker på dig med vännen.kram

http://Mergimebytyqi.webblogg.se

 
Hanna

Hanna

28 januari 2012 15:39

Sv: tack så väldans för din kommentar! :)

http://www.somprickenoveri.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 8 juni 2012 21:51


Men minnen lever man med i hela sitt liv,  som tur är, annars hade platser känts tomma och betydelselösa. - Anna Sjögren Våren 2011 I starkt ljus, blir skuggorna svartare - Anna Sjögren, vinter 2012   ...

Av Anna - 18 april 2012 17:38


Det här stället är på sätt och vis min enda komunikationsmöjlighet, om ens det, så kör på det:   Fick ett sms häromdagen, från fina Maggie, där hon undrade när jag kommer tillbaka till Visby, eftersom jag nu är i Kalmar. Och med det blev jag även...

Av Anna - 18 april 2012 00:19

Jag såg två fotspår i sanden, längs min livstid. Gud lovade att vandra bredvid mig, genom allt. Plötsligt såg jag bara ett par  avtryck lämnas efter mig, och jag undrade förtvivlat varför Han lämnat mig och låtit mig gå ensam. "Jag lämnade dig ald...

Av Anna - 5 april 2012 00:19

  "Om du var här, idag, igår, inuti, och utanför..." -  Kent     ...

Av Anna - 7 mars 2012 13:24

"Om det är förnuftet som formar människan, så är det känslan som leder henne."   "...Frukterna tillhör oss alla, jorden är ingens"   -    Jean-Jacques Rousseau ...

Presentation


Bilder
Citat
Film

Vissa inlägg är skyddade, för att det inte ska bli så "stökigt" på sidan. De inläggen innehåller ofta personligare bilder eller texter. Fråga om lösenord om du vill.

Sök i bloggen

Kategorier

Bloggar jag besöker :

Arkiv

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards