En Annan Dimension

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Litet inkast

Av Anna - 18 april 2012 17:38

Det här stället är på sätt och vis min enda komunikationsmöjlighet, om ens det, så kör på det:


Fick ett sms häromdagen, från fina Maggie, där hon undrade när jag kommer tillbaka till Visby, eftersom jag nu är i Kalmar. Och med det blev jag även påmind om att jag är saknad där borta. Och då blev jag varm. Jag tänker nämligen på dem/er ofta, och hur ni har det därborta. Och jag vet inte riktigt när jag kommer tillbaka. Men nu har jag varit borta sedan start, i perioder, och är rädd att vara för stängd och avskärmande. Och jag kommer att berätta om någon frågar mig sen. Vill väl bara säga att jag kommer tillbaka. Jag mår bara inte riktigt bra just nu. Och därför ser det rätt ovisst ut. Men jag tänkte att det väl var värt att få sagt.

  

Det står still här med bilder och kreativitet överhuvudtaget. Men det beror på samma sak. Och det kanske kommer.

 Svårt att vara konstruktiv när gitarr och kamera är kvar på Ön, men kanske tar jag mig friheten att försöka vara kreativ med designen på sidan nån dag.

 


Önskar mina fina vänner, här, där, och lite överallt, en fin kväll!


              


Slänger in en video jag pillade med i julas... fick inte med alla bilder, så blev två.. 


 

 
 
Fannie

Fannie

19 april 2012 21:08

Anna, banna, pyttipanna! Klart vi saknar dig, du fina människa, det går inte att göra annat än sakna! Men allt för att du ska må bra, men du, glöm inte att jag älskar dig och jag väntar på dig här på ön!

PUSSPUSS! :*

http://lillajagfotar.blogg.se

 
[kampentillbaka]

[kampentillbaka]

24 april 2012 14:59

ååååååååååååh men heeej Anna , fyfasen vad skönt det var att höra av dig.det har varit så tyst i mina kommentarer så jag kännt att det varit något som saknas men inte kunnat sätta fingret på vad.Men där kom du juuu.
så himla tråkigt att höra hur du har det :( vill du berätta om vad som har hänt eller är det bara down period ? , är du hemma nu?
och du,jag tror på dig! du får inte försvinna från denna värld.
all kärlek och kraft till dig!!!!<3

http://mergimebytyqi.webblogg.se

 
Emma

Emma

25 april 2012 19:20

Älskade bästa vän, jag saknar dig. vill träffa dig!! Din present ligger här hemma och löar ;) och vill bara krama om dig och känna din annakram. RIIING min och säg när du kan träffa mig!!!!pöössssss♥♥♥♥♥♥

http://www.emmahanzzon.devote.se

 
[kampentillbaka]

[kampentillbaka]

29 april 2012 20:22

Åh jag vill bara springa och omfamna dig med varma kramar.
Håll ut min fina vän,som du säger vi får inte ge upp.
Det är bara till att hålla ut och få ut all ilska,inte på oss utan på något annat sätt,omge sig med människor som får en att må bra och inte vara ensam,försöka ta vara på små glimtar.
Är övertygad om att du kommer må bättre och få ett bra liv utan mörker och dess like.Du är stark,ta bara fram din kämpestyrka inom dig, en tag i taget..andas lugnt och fortsätt kämpa ,lite till och lite till.står bredvid din sida och hejjar ,vi ska ut på andra sidan, en dag. kramkramkram<3<3

http://mergimebytyqi.webblogg.se

 
elin

elin

8 maj 2012 19:09

tack så mycket fina du!<3

http://elinwkarlsson.blogspot.com

 
elin

elin

10 maj 2012 17:02

Tack så mycket för din kommentar! Jag har svarat i ett inlägg! Hur är allt med dig?

http://elinwkarlsson.blogspot.com

 
aww

aww

23 maj 2012 20:35

hjärtat du är vacker.
tänker så himla mycket pådig!
det kommer bli bra, jag lovar dig <3
kramar!

http://amandawahlgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 8 juni 2012 21:51


Men minnen lever man med i hela sitt liv,  som tur är, annars hade platser känts tomma och betydelselösa. - Anna Sjögren Våren 2011 I starkt ljus, blir skuggorna svartare - Anna Sjögren, vinter 2012   ...

Av Anna - 18 april 2012 00:19

Jag såg två fotspår i sanden, längs min livstid. Gud lovade att vandra bredvid mig, genom allt. Plötsligt såg jag bara ett par  avtryck lämnas efter mig, och jag undrade förtvivlat varför Han lämnat mig och låtit mig gå ensam. "Jag lämnade dig ald...

Av Anna - 5 april 2012 00:19

  "Om du var här, idag, igår, inuti, och utanför..." -  Kent     ...

Av Anna - 7 mars 2012 13:24

"Om det är förnuftet som formar människan, så är det känslan som leder henne."   "...Frukterna tillhör oss alla, jorden är ingens"   -    Jean-Jacques Rousseau ...

Av Anna - 21 januari 2012 00:15


Jag orkar inte nu, blir nog borta en stund till..   Och jag tror dig när du säger att det inte är bekvämt att gå den väg du vandrar   Jag hör dig, och jag tror på dina ord. Men då får du också tro på mina; Det kan bli så mycket bätt...

Presentation


Bilder
Citat
Film

Vissa inlägg är skyddade, för att det inte ska bli så "stökigt" på sidan. De inläggen innehåller ofta personligare bilder eller texter. Fråga om lösenord om du vill.

Sök i bloggen

Kategorier

Bloggar jag besöker :

Arkiv

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards